Page 3 of 4 First 1234 Last
Results 21 to 30 of 35

Thread: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

  1. #21

    Re: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    We'll talk about the donate button on this (and other) sites related to the owner in a bit.
    Lord, help us.

    The CT Angry Lying Troll is at it again, LOL!

    Remember the Big Secret that was going to be revealed about DavidLer's 'true' agenda? Never happened.

    Then there were the big drum-roll lead up to the 'revelation' that Dan Parisi was somehow associated with this site. Except, that turned out to be yet another lie - the only link was the word "sucks' in the web site name.

    Now we are going to be subjected to another 'insight' into the people who run the site? Gee, can't wait, LOL!

    Oh, hang on.

    It's probably nothing, again. Maybe the CT Angry Lying Troll just finally got around to reading the links that "I Know Things" posted weeks ago here:

    https://www.canadiantiresucks.net/ge...formation.html

    <Yawn>

    That's 'free speech' for you.

    Feel free it safely ignore this crap.

    After all, there are still consumers posting the truth here:

    "Crappy Tire Sucks!"

  2. #22

    Re: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    I like how a hate Canadian Tire site is hosted from Houston Texas....LOL
    Nope, no e-commerce site here. Explains why there are so many sucks.com sites. Sites about conspiracys, sites about recipes, sites about computer help....all trying to make money off of unsuspecting (and gullible) consumers.
    Tsk, Tsk faker advocate, Tsk,Tsk
    An interesting mix of lies and truth.

    Mostly lies, though, LOL!

    - DavidLer never supported fraud.
    - Ellen Roseman never lied about the Eco Fees.
    - This isn't an e-commerce site (since it doesn't sell anything).
    - This site has no known association with Dan Parisi.
    - More lies where that came from.

    No, the Angry Lying Troll just wants to make more money, and when the truth about Crappy Tire starts to get out, that cash from is threatened, too.

  3. #23
    Posted by an unregistered user Angry CT Guy's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    933
    Rep Power
    0

    Re: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    An interesting mix of lies and truth.

    Mostly lies, though, LOL!

    - DavidLer never supported fraud.
    - Ellen Roseman never lied about the Eco Fees.
    - This isn't an e-commerce site (since it doesn't sell anything).
    - This site has no known association with Dan Parisi.
    - More lies where that came from.

    No, the Angry Lying Troll just wants to make more money, and when the truth about Crappy Tire starts to get out, that cash from is threatened, too.
    Desperately trying to deflect the truth from consumers as to your true intentions on this e-commerce site. Check out the links to the other sites, such as, unhypnotize.com. I mean really? Aliens and Conspiracies? These are then types of consumers you're after?

    Yep, taking advantage of unsuspecting consumers with veiled Internet commerce sites.....tsk, tsk.

  4. #24

    Re: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    Desperately trying to deflect the truth from consumers as to your true intentions on this e-commerce site. Check out the links to the other sites, such as, unhypnotize.com. I mean really? Aliens and Conspiracies? These are then types of consumers you're after?

    Yep, taking advantage of unsuspecting consumers with veiled Internet commerce sites.....tsk, tsk.
    Well, we've moved past a 'mix of truth and lies'.

    Now, we are at lies only, LOL!

    Oh, wait: maybe there really are links to hypnotize sites.

    Not that it matters, though - "LOL Hilarious"!

  5. #25
    Posted by an unregistered user Angry CT Guy's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    933
    Rep Power
    0

    Re: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

    www.Canadiantiresucks.net

    Very interesting read. E- commerce is an opportunistic venture. Please donate. Now it's Canadian dollars via PayPal....LOL!

  6. #26
    Posted by an unregistered user CT Me / Lawguy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    494
    Rep Power
    0

    Re: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    Please remember: don't 'feed' the Angry CT Troll!

    https://www.canadiantiresucks.net/ge....html#post6081
    It's brilliant really

    If there's something you want to or are able to address you do so. When you get buried with facts and information, stuff that you KNOW makes you wrong, makes you a faker, makes you a hater... you respond with the troll

    No ammunition left in the arsenal. You're the Gadaffi of canadiantiresucks.net

  7. #27
    Posted by an unregistered user CT Me / Lawguy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    494
    Rep Power
    0

    Re: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

    Actually i'm wrong, you do have some weaponry left. Feel free anytime to mention now that a couple of dealers out of the thousands played some silly tax games and got caught. One store collected information that they shouldn't have out of 480 stores. A store lost a set of keys to a car, though we service thousands of cars EVERY day. Oh yah and the Corporation made a bad expansion move to the United States 3 decades ago.

    Well there goes everything you've ever known about Canadian Tire. Sorry about your failure

    Here let me help you wrap it up
    Don't feed the troll


    hahahaha you just got backhand pimp slapped - virtually

  8. #28

    Re: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

    Friendly reminder:

    - DavidLer never supported fraud.
    - Ellen Roseman never lied about the Eco Fees.
    - This isn't an e-commerce site (since it doesn't sell anything).
    - This site has no known association with Dan Parisi.

    Plenty more lies where those came from:

    https://www.canadiantiresucks.net/ge...lies-here.html

  9. #29
    Posted by an unregistered user CT Me / Lawguy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    494
    Rep Power
    0

    Re: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    Friendly reminder:

    - DavidLer never supported fraud.
    - Ellen Roseman never lied about the Eco Fees.
    - This isn't an e-commerce site (since it doesn't sell anything).
    - This site has no known association with Dan Parisi.

    Plenty more lies where those came from:

    https://www.canadiantiresucks.net/ge...lies-here.html
    friendly reminder:

    this website is a failure. It's main patrons are two guys who have nothing but blind hate for Canadian Tire, yet try to position themselves as experts in everything & two Canadian Tire owners who actually know the business.
    I know where i'd put my money

    Just sayin...

  10. #30

    Re: STUPID TERMS used on this site!!!!!!!

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    this website is a failure.
    More baseless opinions from the Angry Lying Troll.

    Clearly it is sucessful in its mission to give consumers a way to voice their opinion about a very crappy store.

    And if this site were 'a failure', the Angry Lying Troll wouldn't need to post their b.s. opinions here, now would they, LOL!

    But why so angry, anyway?

    Is there maybe a chance that their Crappy Store (assuming the Angry Lying Troll really runs one) will have fewer customers to cheat, if the truth get out about Crappy Tire?

    Oooooh - must have the Angry Troll mighty worried!

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    It's main patrons are two guys who have nothing but blind hate for Canadian Tire,
    More unfounded opinions from the Angry Lying Troll.

    Besides, 'patron's have to buy something - a fact you'd think an Angry Dealer would be aware of!

    And, The Troll doesn't seem to have figured out how to follow the stat's on this site either, LOL!

    But 'blind hate'? Nope, informed disgust - there's a bit of a difference.

    And a quick look through the top 10 threads will show why that disgust is so well-deserved by Crappy Tire.

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    yet try to position themselves as experts in everything
    Simply untrue.

    But I suppose it's intended to undermine the opinions of the many consumers and employees who post the truth here about this crappy store.

    Nice try, though, Angry Lying Troll!

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    & two Canadian Tire owners who actually know the business.
    Well, we only know for sure that there's at least one Angry CT Lying Troll.

    The rest of those posts? Probably just the same loose-hinged Troll, trying to sounds like more people.

    Nobody but the site owner can know for sure, though.

    But the Troll says the owner is really Dan Parisi. Or really DavidLer. Or really "I Know Things". Or maybe some guy from Windsor.

    Yeah, it's just really too hard to say for sure if any of the Angry Lying Troll's fantasies are even based on reality.

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    I know where i'd put my money
    As if any consumers who might read this, will actually care about the betting habits of the Angry CT Lying Troll, LOL!

    Oh - wait!

    Isn't the Troll bitterly opposed to the "sin" of gambling? Of preying on the weakness of others?

    But, hey, "Angry CT Lying Hypocritical Troll" is just too much to type, LMAO!

Page 3 of 4 First 1234 Last

Similar Threads

  1. How About Lawsuits Against this Site?
    By mastercraft in forum Lawsuits Against Canadian Tire
    Replies: 9
    Last Post: March 22nd, 2017, 07:12 PM
  2. Stupid return policy to hide employee theft?
    By Guest-0276 in forum Personal Stories
    Replies: 321
    Last Post: July 16th, 2013, 06:00 AM
  3. The Site is down!!!!
    By Xcom in forum General Canadian Tire Complaints / Chat
    Replies: 1
    Last Post: May 28th, 2010, 10:04 AM
  4. stupid b**ch hit my son......
    By dizzy in forum General Canadian Tire Complaints / Chat
    Replies: 2
    Last Post: February 4th, 2010, 03:06 AM
  5. The propose of this site
    By Admin in forum Forum Announcements
    Replies: 0
    Last Post: January 4th, 2008, 12:30 PM

Tags for this Thread

Posting Permissions